REGULAMIN KSIĘGI GOŚCI:
1. Nie pisz pod wieloma nickami.
2. Nie prowadzimy prywatnych korespondencji.
3. Nie nawracaj twórców strony ani jej czytelników.
4. Jeżeli wklejasz link do filmu czy do artykuły podaj jego tytuł.
5. Wiesia nie analizuje już dat urodzenia pod względem numerologicznym.
6. Nie pisz bardzo długich wpisów, nie mamy czasu ich czytać i analizować.
7. Nie pisz całego wpisu dużymi literami, zachowaj prawidłową wielkość liter.
8. Wpisy są moderowane i nie każdy zostanie zamieszczony (nie pytaj dlaczego).
9. Nie używaj emotek pisząc z tabletu lub telefonu, gdyż wpis może zostać ucięty.
10. Nie pisz kilku postów pod rząd, postaraj się zawrzeć wszystko w jednym wpisie.
11. Nie udzielamy indywidualnych porad medycznych, ani nie uleczamy poprzez internet.

 

DODATKOWE INFORMACJE:
1. Aby wrócić na stronę główną kliknij w baner powyżej.
2.
Podawanie swojego emaila publicznie wiąże się z pewnym ryzykiem (nigdy nie wiesz czy ktoś niechciany nie zacznie do ciebie pisać więc miej to na uwadze gdy zdecydujesz się go tu ujawnić).
3. Pytania prywatne lub oficjalne do twórców strony mogą nigdy nie doczekać się odpowiedzi, nie mniej jednak gdy piszesz pytanie prywatne (tylko i wyłącznie w ważnych sprawach) zaznacz to wyraźnie na początku swojego wpisu i podaj koniecznie swój adres email aby ewentualna odpowiedź mogła zostać udzielona... niemniej jednak pisanie publiczne jest mocniej preferowane i daje większą szansę na odpowiedź.

 

Nasza strona nie jest stroną religijną, jest jedynie zbiorem informacji duchowych, o naturalnym leczeniu oraz o manipulacji tym światem i ma na celu otworzenie ludziom oczu na te sprawy.

Imię:
Twój wpis:
 

 




Wiesława
2018-02-09 18:44:50

cyt"Czy ktoś byłby zadowolony gdyby np. krowa weszła mu do domu? "

Oj Wojtuś, mało ty jeszcze wiesz o tym świecie ... musisz jeszcze sporo pożyć i otworzyć szeroko oczy .... jest jeszcze na świecie masę takich domów, gdzie pod jednym dachem mieszkają: krówki, koniki, kózki, kurki, gąski i ludzie .... i wszyscy są szczęśliwi ....

i powiedz mi, po co toczyć takie bezsensowne dyskusje, ... w które ja nawet nie mam ochoty wchodzić, bo to stracony czas ....
a w tym przypadku jeszcze za wszelką cenę chcesz nam tu udowodnić, że jesteśmy zagubionymi wśród mędrców tego świata ....
i tu masz rację .... jestem przerażona świadomością wielu ludzi ....
i zamiast z nimi dyskutować, najczęściej, to albo ich słowa obracam w żart/ironię... albo obracam się na pięcie i odchodzę bez słowa....
i powiem ci szczerze, w ogóle nie dbam o to co ty myślisz na mój temat ... bo znam swoją wartość lepiej od ciebie....
i daremny twój trud aby mnie zdołować, wywołać poczucie winy.... bo tak cię własnie odebrałam.

Wojtek
2018-02-09 18:27:12

Życie nie tylko zastawia pułapki na dusze ludzi, ale także na ich umysły. Czytając tutejsze artykułu oraz wypowiedzi dotyczące uduchowienia jestem coraz bardziej przekonany, że ich autorzy wpadli w starą jak świat pułapkę umysłu zdefiniowaną przez R. Cialdiniego jako "Konsekwencja i zaangażowanie". Powiedzmy to sobie uczciwie, że człowiek miał być jedynie ogrodnikiem w raju, nie żadnym aniołem, duchem czy jeszcze nie wiadomo kim. W prostej analogii aspiracja człowieka do uduchowienia ma się tak, jak np. ryby głębinowej do latania. Nawet jak przez dziesięciolecia cierpień uda jej się podpłynąć bliżej powierzchni lub jej cząstka nawet uniesie się w powietrzu to co wtedy? Na pewno będzie szczęśliwa? Poradzi sobie dobrze w kompletnie nowych warunkach i ptaki jej nie zeżrą? Tak samo będzie gdy człowiek ascenduje. Nie zna zupełnie warunków duchowych i jeśli upadli go nie zeżrą, jego duszy, to pewnie światli aniołowie go ukarzą. Czy ktoś byłby zadowolony gdyby np. krowa weszła mu do domu? Warto zauważyć, że upadli prawych bez przyzwolenia nie tykają, a światli aniołowie opiekują się ludźmi i pomagają wyłącznie z miłości do Boga i jego dzieła. Na najmniejsze skinienie zarzynają naszych pierworodnych jak bydło, którym dla nich jesteśmy. W Biblii i Księdze Kapłańskiej jest cała masa zakazów nie dlatego, że Bóg nam czegoś żałuje tylko dlatego, bo to nie jest dla nas. Tak jak sami dziecku nie pozwalamy wchodzić np. do ognia, choć jest ogromnie fascynujący, bo nie jest ognioodporne i to je zniszczy. Dlatego uważam, że całe to przebudzanie energii w imię rozwoju ducha jest bez sensu i trochę niezbyt stosowne. Nie oznacza to jednak, że żaden rozwój nas nie czeka, a wręcz przeciwnie. Głowa daje nam jedzenie i dach nad głową, ale to serce daje nam życie i nim tak naprawdę żyjemy. Polecam tutaj "Boską matrycę" G. Bradena. Niestety jest to dość trudna książka, ale warto przez nią przebrnąć, nawet parę razy jak trzeba, bo jeśli coś może wyznaczyć jakiś sensowny kierunek rozwoju ludziom, to tam powinna znaleźć się odpowiedź

Wiesława
2018-02-09 18:13:12

"A my tu próbujemy połapać się w zawiłych problemach duchowości. To wszystko nie jest takie proste. Z jednej strony Energia Kundalini, z drugiej prowadzenie przez Ducha Świętego czy energia Chrystusa, z trzeciej strony energia chi (czi). Co jest prawdą? "

Wszystko jest prawdą .... Energia chi, Kundalini, Duch Święty, Świadomość Chrystusowa ....
tylko własnie - chodzi o to zrozumienie ... i kiedy go nie ma, to wszystko robi się skomplikowane.

Budzą uśmiech na mojej buzi takie dyskusje ... jak komputer kwantowy do rozwiązania zagadki - kim jest Bóg i cały wszechświat ....

ludzie myślą sobie, że są już tak mocno obuci w cudowną technologię i tylko patrzeć jak chwycą Boga i dobrze go przebadają...

moi mili, Bóg i jego świeci też nie próżnują .... jak my coś zaczynamy, to On już kończy.


Wojtek2
2018-02-09 17:36:30

Ola sama ją ukazujesz swoimi wpisami
Chciałaś wskazówki to napisałem a teraz masz pretensje że tego nie rozumiesz
Dojrzeć chociażby do tego żeby załapać to co napisałem niżej

Ola
2018-02-09 15:31:14

Wojtek 2, pokaż to " ukazanie prawdy..." bo nie dostrzegam. Do czego trzeba dojrzeć?

Wojtek2 była to mistrzowska odpowiedź, bez odpowiedzi. W stylu ja wszystko wiem ale nic nie powiem.

Meduzes 82
2018-02-09 15:11:25

Wojtek - zapewne masz rację. Mnie chodziło o ten pułap zrozumienia bardziej przyziemny, prosty do wytłumaczenia dla pospolitego Kowalskiego. Ogólniki ... Bez dociekania aż tak głęboko.

Nie bez powodu pytanie (o interpretację i logiczność założeń ogólnych tamtej wypowiedzi ) kierowałem do Ciebie. Zadajesz pytania z innego poziomu. I chciałem skonfrontować z kimś kto postrzega lub docieka "szerzej" Skoro dla Ciebie ma to ogólny ład i porządek to jestem już spokojniejszy

Wojtek
2018-02-09 14:30:37

Meduzes 82: Pytasz po co to całe stworzenie świata i my? Twój opis jest jedynie wierzchołkiem góry, której kształt powoli odkrywamy, w dodatku widziany z bardzo ograniczonej strony. Wyobraź sobie, jesteś na rozstaju dróg i musisz wybrać w lewo czy w prawo. Więc niby masz wybór, ale tylko pozorny, ponieważ którąś grogę musisz wybrać. Prawdziwa wolność i wolna wola byłaby wtedy, gdybyś nie musiał żadnej z tych dróg wybierać. Do znalezienia odpowiedzi potrzebowałbyś spojrzeć na świat jak gdyby czas dla Ciebie nie istniał i Cię nie dotyczył. W takim spojrzeniu możliwe wybory są zupełnie inne, a wiec i cele z nim związane. Odpowiedzi po co to wszystko nie da się sprowadzić do prostych analogii podobnie jak za pomocą elementów np. łopaty nie wyjaśnisz zasady działania i celu np. komputera czy tomografu.

Wojtek2
2018-02-09 14:29:17

Ola i Ty pytasz o takie rzeczy , opowiadasz że doświadczasz procesu kundalini a nie czujesz tak prostych rzeczy

Chcesz rady to przede wszystkim wyzwól w sobie ogromną pokorę i naucz się słuchać a w tedy zrozumiesz gdzie jesteś...

Do niektórych rzeczy naprawdę trzeba dojrzeć a jak ktoś tego nie rozumie to niech zostawi tą całą duchowość i zajmie się zwyczajnym życiem w tedy więcej uczyni dobrego swojej duchowości...

Ola dla jednych krytyka dla innych ukazanie prawdy...

Ola
2018-02-09 13:31:53

Wojtek 2, czy potrafisz wyrzucić z siebie cokolwiek innego oprócz krytyki. Chyba posiadasz jakieś własne przemyślenia na temat duchowości. Oświeć nas, wskaż słuszny .kierunek.

Pusta krytyka jest mało budująca.

A my tu próbujemy połapać się w zawiłych problemach duchowości. To wszystko nie jest takie proste. Z jednej strony Energia Kundalini, z drugiej prowadzenie przez Ducha Świętego czy energia Chrystusa, z trzeciej strony energia chi (czi). Co jest prawdą?

Alek Kto szuka to jest szansa, ze znajdzie

Pozdrowionka

Meduzes 82
2018-02-09 13:30:10

Dziękuje Wojtku i Olu.

Mottem przewodnim było pytanie: Po co to wszystko ?!

Trafiłem na ten opis i jak na razie nie udało mi się nic zakwestionować. Jeżeli komuś się uda to z chęcią go wysłucham. Nie potrzebowałem żadnych głębszych dociekań, jedynie zwykłe wytłumaczenie po co to wszystko się dzieje i wydarza

Wojtek2
2018-02-09 12:21:51

...... takie beszczelne Ego jest męczące. Nie dziwię się wcale że pani Wiesia nie ma ochoty odpisywać.

I z takiego poziomu wasze odczytywania nie ważne na kogo się powołacie na jaką dziedzinę np radiestezji czego użyjecie np wahadeł. Sami się oszukujecie. Jest coś co pokaże bezbłędnie kilka razy nawet z rzędu to samo. Jeśli tak nie potraficie przestańcie ludzi zwodzić i oszukiwać bo to tylko wasze ego wskazuje i nic więcej dlatego tak często się mylicie. I nie jeden pan P ale oboje panowie P tylko jeden cwany a drugi udaje wariata albo już nim jest bo zapędził się tam gdzie nie powinien co jak widać jest zgubne i Wiesia o tym mówi cały czas.

Anna
Odważne dziewczyny jesteście wyjść do watachy wilków wow podziw. Musiały poczuć respekt i się usunęły, wycofały

Wojtek
2018-02-09 12:19:22

Meduzes 82: z grubsza się zgadza, choć nieco uogólnione. Generalnie warto sobie rozbudować wyobrażenia np. budulca wszechświata, jego początku, roli Stwórcy czy chociażby zła, ponieważ starożytne opisy opisały to jak potrafiły, często też subiektywnie i sens się trochę pogubił przez wieki.
Jeśli chodzi o materię posiadającą masę spoczynkową, to wiemy już, że jest jest bardzo niewiele - niecałe 5% wszechświata. Resztę stanowi ciemna materia i energia

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3a/...

Przy czym tylko dlatego są określane jako ciemne, ponieważ człowiek jest jeszcze zbyt ciemny, żeby je określić empirycznie i zbadać ich właściwości.
Oczywiście do tego dochodzi jeszcze tzw. efekt obserwatora, który może zmieniać wszystko i sam w sobie stanowi nieznaną jeszcze zmienną.
Zresztą wystarczy zobaczyć jakie wypaczenie w myśleniu zrobił stosunkowo niedawny termin "wielki wybuch", który automatycznie skasował ludziom wyobrażenie tego co istniało przed wielkim wybuchem i większość wyobraża go sobie jako gwałtowny początek ekspansji materii w pustce, co oczywiście jest nieprawdziwe i autorowi tego terminu nie o to w ogóle chodziło.
Podobnie sprawa wygląda ze złem, które utożsamiane jest ze sprawianym bólem i cierpieniem, a tak naprawdę największe zło jest wtedy gdy nie ma łaski boskiej. Nigdy nie próbowałem narkotyków, ale wyobrażam sobie, ze np. narkoman pod wpływem heroiny odczuwa błogą przyjemność tak silną, że jej brak powoduje głód i cierpienie. Podobnie jest z łaską boską, której malutki fragment potrafimy odczuwać jako miłość. Gdyby człowiek potrafił bardziej ją odczuwać, to jej brak byłby odczuwalny jako głód i cierpienie z jego powodu tym silniejsze, im silniej odczuwalna byłaby łaska. Zło w postaci krzywdy wyrządzonej np. przez agresję zwierzęcia lub innego człowieka byłoby przy tym jak ukłucie komara.
Przy tak rozbudowanych wyobrażeniach otrzymuje się zupełnie inny obraz świata, choć ta wyobraźnia też ma niestety swoje granice. Być może gdy komputery kwantowe wejdą do powszechnego użytku to będzie można zamodelować sposób myślenia na ich wzór i odpowiednio ukształtowana intuicja zbuduje nowe, znacznie bardzie złożone wyobrażenia, ponieważ świadomość jak każdy chyba doświadczył, jest bardzo przyziemna i mało efektywna.

Wojtek2
2018-02-09 11:09:18

Jak do ściany............

Ola
2018-02-09 11:04:25

Meduzes 82, wydaje mi się, że tak to może wyglądać. Dobrze napisany tekst i przekonywący w swoim przekazie. Bez zakłóceń te informacje wchodzą w moja świadomość. Jako dzieci Stwórcy powinniśmy dążyć do ponownego zjednoczenia z nim, odkrywając po drodze nasze zapomniane Boskie dziedzictwo.

Pozdrowionka c

Meduzes 82
2018-02-09 09:37:37

Wojtek - jesteś oczytany w pismach oraz masz otwarty analityczny umysł. Chciałbym Ciebie prosić o przysługę.

Poniżej wkleję link do pewnego fragmentu opisu (nie mojego, a link wklejam gdyż fragment jest zbyt długi) ... nazwijmy go roboczo "Koncepcja powstania BYTU". Chciałbym abyś uważnie przeczytał to co tam zamieszczone i skonfrontował ze swoją wiedzą czy też z publikacjami, pismami z którymi do tej pory miałeś do czynienia. Zależy mi na twoich spostrzeżeniach.

Link: http://kbg.nets.pl/poczatek.html

Jeżeli administratorzy strony pozwolą to możesz te spostrzeżenia umieścić tutaj (w końcu treści na tematykę duchową). Ale gdyby był z tym problem to proszę Ciebie o kontakt: meduzes@wp.pl

Jeżeli ktoś miały ochotę wyrazić swoje zdanie w tej kwestii także jestem otwarty na wasze sugestie. Potrzebuje skonfrontować swój punkt widzenia świata z waszym.

Z góry dziękuje

Paradoxy
2018-02-09 07:43:44

Postrzeganie radiestezji: uczciwi rzemieślnicy vs oszuści
http://paradoxy.eu/2018/02/09/radiestezja-fakty-i-mity/

Arianka
2018-02-09 07:01:40

Wszyscy jestesmy tacy sami, a roznia and tylko ciala I umysly.

Rafał
2018-02-09 06:44:46

Witam bardzo ciepło...
Mam wielką prośbę do Pani Wiesławy.
Poszukuję informacji o kotkach w naszym życiu.
W której z książek Paramahansa Jogananda opisuje on to zagadnienie najdokładniej?
Z miłością

Dobry Samarytanin
2018-02-09 00:25:48

Mantra~I am the Light of the Soul
https://www.youtube.com/watch?v=-3bMgp11HGo

Wiesława
2018-02-08 23:25:39

W ludzkim pojęciu wszyscy jesteśmy tacy sami, ale ten największy nasz potencjał żyje w nas ... czyli piękny i potężny duch, który otwiera nas na wielkie tajemnice, otwiera drzwi do ludzkiego ciała i nadaje mu siły, mocy ... a nie żadne wahadełko czy inne ezoteryczne pieścidełko... nic co pochodzi ze świata zewnętrznego nie jest w stanie określić mocy duszy człowieka, przekazać światu zewnętrznemu tą pełną rzeczywistość, ponieważ jest ona podłączona do bezgranicznej kosmicznej muzyki i współistnieje z Wielkim Wszechświatem.

Wojtek2
2018-02-08 22:47:33

Temu panu S z drugiego filmiku ostatnio napisałem w komentarzach pod jednym jego filmów że też głupoty wygaduje ale niestety usunął komentarz wrażliwy bardzo jak oni wszyscy a szkoda bo liczyłem na pogawędkę bo choć ma śmieszną czapę to wydaje się czasem że jeszcze ma świadomość tego co gada.
DS
Biznes po prostu uwidział sobie w tym to wymyśla cuda z pierwiastkami w wahadle. Najśmieszniejsze że wszyscy chyba myślą że trzeba mieć jakieś wyjątkowe wahadło. A to nie w wahadle tkwi tajemnica a choć może o drobinkę też, zależy jak będzie kiedyś może okazja to Ci opowiem

Paradoxy
2018-02-08 22:44:23

Radiestezja sama w sobie jako rzemiosło nie jest zla. To ludzie typu panowie P wypaczaja sprawę, lecą w chore klimaty.

pavvel
2018-02-08 22:13:13

Pare lat wstecz gdy pierwszy raz odwarzyłem się zabrać głos na KG rownież deklarowałem iż należę do grona osób z przebudzonym kundalini , nikt temu nie zapczeczył i pewie dlatego potrzebowałem aż dwa lata aby zrozumieć że to nie to , zrozumieć że błędem jest prównywać jaśniej żarzącą się żarówkę do wybuchu bomby atomowej . Ależ mi teraz wstyd , jakiż ja byłem naiwy i głupi, chociaż działy i dzieją się rzeczy ... "dziwne" , cudowne ale i bolesne , doświadczyłem łez zachytu jak i cierpienia bo były momenty gdy prosiłem o śmierć ale i chwile których nie potrafię opisać ani nazwać , i co by to nie było to tylko powiew porannego wietrzyka przy tornadzie które spotkało Panią Wiesławę .
Teraz gdy trochę więcej zrozumiałem dotarło do mnie że nic nie wiem ale i już nie chcę wiedzieć, wiedzieć tego na siłę , przestało mi się spieszyć , zależeć aby posiąść " moce ", a dlaczego ? ,otóż dlatego że największa moc to bycie po prostu w porządku ...do i dla wszystkich .To co jest nam dane , nie ominie nas , zamiast wyrafinowanych technik obdarz szczerym i życzliwym uśmiechem sąsiada , zamiast filozoficznych wywodów zachwyć się pięknem płatka śniegu , jedynego w swoim rodzaju , jak Ty , jak Wszechświat , jak ....Bóg.
Najlepsze jest to że Pani Wiesława cały czas o tym własnie mówi , tylko my słuchać nie chcemy . Ubolewam że faktycznie coraz mniej tu bywa , ja co dzień czekam bo wiem że mam sposobność przebywać z istotą z takich wyżyn do których nawet nasza wyobraźnia nie sięga , jeszcze tego do końca nie rozumiemy , polemizujemy zamiast chwytać okazję i słuchać czy pytać . A teraz zamknij oczy i wyobraż sobie jak bardzo Twoja żarówka świeci , świeci ? to teraz porównaj ją do wybuchu bomby atomowej i poczuj różnicę .
Pani Wiesławo proszę robić swoje , proszę dać nam tę wodę , wodę która pozwoli przetrzymać ten żar , to roztargnienie , to bycie w niemocy .................a i wybuch radości.
Co by to nie było , co by się nie działo dużo łatwiej przy .......... ŚWIĘTOŚCI.

Wiesława
2018-02-08 22:10:00

I tak dla jasności ...
te filmiki, które tu załączyłam, to wcale nie jest to dowód sympatii czy ataku którejkolwiek strony ... to tylko w celach naukowych, jak wygląda polska rzeczywistość na tym polu, ... i jakie jest pomieszanie z poplątaniem .... i gdzie tu prawda... a gdzie fałsz ... ?

I rozwaga człowieka aby znaleźć w życiu te naprawdę ważne rzeczy, które są prawdziwą twierdzą wiedzy. I nawet kiedy dokonamy wyboru to musimy pamiętać, ile istnieje odmian rzeczywistości. I niech żaden człowiek nie myśli sobie, że posiadł wszystkie rozumy i już nie błądzi. Mądry człowiek wie, że tylko Bóg jest Wielki i tylko On prowadzi ludzi do wejścia w świat Prawdy ... i musimy również pamiętać, że są rzeczy większe niż te, które są tak ważne dla ludzi i ich prawd ... i żadna z tych prawd nie zagłuszy Boskiego Planu ... ani żadna religia czy system nie wymusi na ludzkości tylko własnej Prawdy.

Dobry Samarytanin
2018-02-08 21:19:09

Wojtek2: W tym wahadełku podobno jest nowy pierwiastek kovalium, 50x cięższy od uranu, ale udowodnić jego istnienia nie potrafi, a ludzie kupują to wahadełko i płacą za nie jedyne 150zł + przesyłka (normalne wahadełko mosiężne kosztuje od 30 do max 100zł; to za 30zł oczywiście w pełni wystarcza), ale czy jest to towar zgodny z opisem? No chyba nie, ale jak naiwni chcą płacić to niech płacą.

A swoją drogą pieniądze ze sprzedaży tego wahadełka czy nano-wahadełka mają pójść na utrzymanie miliardów ludzi, którzy mają do nas przylecieć z kosmosu - paranoja. Nie wiem jak można wierzyć w takie brednie. Z jednej strony może nie warto się naśmiewać z czyichś bredni, ale z drugiej strony mają one wpływ na innych ludzi. Tak czy siak zawsze ktoś w te brednie uwierzy, no ale, takie życie.

Wiesława
2018-02-08 21:10:56

Przeglądając wszystkie te filmiki
z rynku polskiej ezoteryki
to w głowie się nie mieści
jakie tu można znaleźć treści ...

toteż trudno się dziwić,
że ludzie nasączeni taką wiedzą
bywają tak mocno zagubieni ...
i gdzie tu ta Prawda?

Ta Prawda, która jest światłem rozumu,
światłem wiary, światłem miłości ...
bez tej Prawdy miłość
staje się pustą skorupą...

i nie bez kozery mówi się,
że prawda albo leży na dnie głębokiej studni
albo stoi w drzwiach niezwykłych ludzi...
których z reguły mało dostrzega świat.

Poszukiwacze Prawdy,
dochodzą do tych drzwi
bez względu na koszty ...
i nie czerpią siły z iluzji i własnej dumy ...

prawdziwi poszukiwacze Prawdy
nie zamykają oczu na bolesną Prawdę,
niezależnie od udręki ducha,
który wszystko przeboleje

aby tylko poznać całą Prawdę,
która kształtuje przyszły charakter człowieka
kiedy absolutna Prawda
wlewa się do naczynia umysłu ludzkiego.


https://www.youtube.com/watch?v=HfRzGvUWw10

Paradoxy
2018-02-08 20:39:53

DS,
W porządku, rozumiem.

Wojtek2
2018-02-08 20:37:51

Heh pan P napatrzył się na pana P tylko dodał nano. Jak widać bardzo łatwo dostać schizy jakieś od tych wahadeł. Tyle o nich wiedzą i gadają a żaden tak naprawdę nic nie wie i nic wskazać nie potrafi. Ale żeby żyć takimi głupotami to już naprawdę źle z nim bo raczej nikt mu nie płaci żeby robił z siebie pajacyka :-@ ?

Proponuję trzeźwo myśleć i to z dużym rozsądkiem zanim cokolwiek do ręki weźmiecie a szczególnie tak wy wszyscy co tak wszystko wiecie....

Dobry Samarytanin
2018-02-08 19:56:07

Napisałem kiedyś pewnej osobie to zdanie... nie pomogło : p ... może dlatego bardziej się rozpisuję

Dobry Samarytanin
2018-02-08 19:54:08

Przedawkowanie wahadełka może być zgubne. A bzdury jakie są tam pisane przez admina są porażające... ale bardziej poraża jego brak logicznego myślenia, ale i tak niektórzy ludzie się na te brednie nabiorą, a one dzieją się tylko i wyłącznie w głowie autora.

Strony: < 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, >
Emaile Archiwalne