Księga gości dla fanów Toy Dolls

Ilość wpisów: 130

Dodaj Wpis

Imię: Andrzej kiedyś DG | Data: 2013-04-23 02:15:13 | IP: 78.8.5.208

Dzięki Alko za stronkę, Twoja praca (hobby raczej) ma sens! Wytrwaj w swym dziele! Z wywiadu pokoncertowym wynika, że jesteś kobietą. Nie przypuszczałem, że kobiety słuchają Dollsów... Świat nie przestaje zadziwiać. Pierwszy raz usłyszałem ich ok. 25 lat temu dzięki jednemu gościowi (pozdrowienia dla Roberta P. "Szuwarka"). Teraz czas na kryzys wieku średniego, w moim przypadku wyrażający się "powrotem do korzeni". Przez j... pracę, duże odległości, dorzućmy jeszcze zimę i brak biletów, nie udało mi się pojechać na koncert do Gdyni i jak oglądam filmiki z Ucha to, oj, żal. Jeśli w wywiadzie Olga nie ściemnia o kolejnym koncercie w Polsce, muszę tam być. Niech się goście sprężają, żeby mi kryzys nie minął. Pozdrowionka!

Imię: lapper | Data: 2012-08-19 15:04:08 | IP: 95.160.120.230

Co jak co, ale TTF są najlepsi na długie rowerowe trasy. Nic tak nie daje powera w chwilach kryzysu.
Pozdrawiam

Imię: Robert | Data: 2012-02-25 22:52:56 | IP: 109.173.138.23

No, no... stronka robi wrażenie!

Imię: Łukasz | Data: 2011-04-05 17:13:02 | IP: 213.77.77.5

Tak na codzień, to jestem stary metal, ale Dollsów uwielbiam od, chyba, dwudziestu lat i regularnie odsłuchuję (do dziś mam kasety magnetofonowe). Pozdrawiam wszystkich fanów!

Imię: Karolina | Data: 2010-05-31 14:05:56 | IP: 81.168.194.2

Ich muzyka przywołuje fajne wspomnienia

Imię: Sylwester SYlVicious | Data: 2010-03-18 19:36:00 | IP: 89.230.68.39

No ładnie to wszystko teraz wygląda. Wszystkiego dobrego na nowej stronce Toy Dolls.

Imię: ce zet a er o | Data: 2010-03-18 13:18:07 | IP: 89.78.100.65

DEF!! (znienacka... ;])
Bigger Better Faster - porównując do poprzedniego sajta. Z Joomlą to naprawdę proste. Gratuluję też wieloletniego zaangażowania w temacie TTD. U mnie Dżon Bi już dawno popadł w niełaskę. ;]

Imię: Lapper | Data: 2010-03-05 14:08:57 | IP: 194.126.238.132

No proszę. Stronka się rozwija. Oby tak dalej.
Szkoda tylko ze sama kapela nie dostarcza ostatnio zbyt dużo tematów do pisania!

Imię: Alko | Data: 2010-03-02 06:28:22 | IP: 83.18.246.18

dzięki Kękuś :] wiesz, że w pewnym sensie też dzięki Tobie, przesyłce "z najlepszą zawartością świata" i długim debatom mailowym (gg chyba wtedy jeszcze nawet nie było :D) na temat Toysów ta strona powstała :D fajnie że się odezwałeś wielkie pozdrówki

Imię: Kękuś | Data: 2010-02-28 01:39:09 | IP: 82.24.217.11

Gratulacje dla Alko za bycie chyba jednym z najwierniejszych fanow i propagatorow Toy Dolls'ow. Bylem swiadkiem narodzin pierwszej strony Alko i teraz z przyjemnoscia ogladam jak pieknie sie obecnie prezentuje. Pozdrowka!

Imię: Maciek | Data: 2010-02-01 23:24:05 | IP: 89.75.121.97

Marty, "FLORENCE IS DEAF (BUT THERE'S NO NEED TO SHOUT)" - to początek mojej przygody i znam ją przede wszystkim z płyty "Ten Years Of Toys". A tak przy okazji, gdzie znajdę jakieś informację dot. biografii Olgi?

Imię: marty | Data: 2010-01-30 21:51:52 | IP: 212.160.237.99

nigdzie nie mogę znaleźć piosenki Florens is deaf nie wiem czy tak się to pisze POMOCY.

Imię: naczy | Data: 2009-11-15 20:45:56 | IP: 83.21.164.118

kurwa słucham ich od mniewjęcej 20 lat i słucham ich dalej są wyjebiści. punks not dead, pozdro dla wiary co wiedzą gdzie leży świnioland :D

Imię: Maks | Data: 2009-09-06 14:26:15 | IP: 83.21.100.89

naprawde super sa sto albo i wiecej lat grania zycze PunxNotDead

mam nadzieje ze zagraja kiedys w polsce ;)

Imię: Charles83 | Data: 2009-08-13 13:54:05 | IP: 195.205.97.8

spoko stronka toy dolls rules

Imię: Jacek | Data: 2009-08-11 11:13:16 | IP: 83.3.90.213

To jest esencja tego co najlepsze grają swoje i robią to bardzo dobrze.

Imię: 77 | Data: 2009-07-17 12:24:45 | IP: 77.65.48.220

są najlepsi, bezapelacyjnie!

Imię: power | Data: 2009-06-25 11:09:45 | IP: 83.1.219.9

PUNK's NEVER DIE!!

Imię: piotrek | Data: 2009-05-14 13:57:52 | IP: 89.230.171.89

punks not dead!

Imię: kasztan 71 | Data: 2009-05-01 20:59:50 | IP: 83.22.38.196

PUNK ROCK PONAD WSZYSTKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEJ !!!!!!!

Imię: Krzysiek | Data: 2009-03-25 16:19:34 | IP: 79.188.42.202

to jest to

Imię: Mariusz | Data: 2009-03-23 21:21:45 | IP: 83.238.229.12

oj jak ich słucham przypominają mi się młodzieńcze lata i imprezy na których królował The TOY DOLLS oj lało się strumieniami i okrutne pogo

Imię: MOLEK | Data: 2009-03-10 22:38:04 | IP: 83.9.194.61

Mój ukochany zespół.W dzieciństwie słuchałem tego jako kołysanki, pewnie dlatego jestem teraz nieco dziwny ;-) , niedawno sobie o nich przypomniałem, naprawde super!

Imię: kraszan | Data: 2009-03-05 15:49:14 | IP: 83.11.96.17

hmy,faktycznie,skoro wpadlem to slad zostawie.kilkanascie lat temu mialem pierwsza stycznos z TD i po tym czasie dzis pierwszy raz na nowo kolesi slucham. ;) be zmian!dobrze!z tym,ze teraz jakosc bez porównania lepsza,wtedy głownie kasety wchodzily w rachube a o cyfrowym dzwieku nawet nie myslalem,ze przyjdzie mi obcowac !

Imię: nicholay666 | Data: 2009-01-23 03:26:41 | IP: 94.192.223.61

zajebista kapelka(byłem na koncercie w manchester u.k. 09.2007) a słucham ich od połowy lat 80-tych i mam całą dyskografię, stronki jeszcze nie przeglądnąłem ale zaraz to zrobie. grube pozdro.

Imię: wojtek | Data: 2009-01-18 13:59:05 | IP: 77.254.76.32

Witam ponownie. A i zapomniałem dodać fajna stronka cieszę się, że na nią wpadłem.
Pozdrowinka dla tych co ją stworzyli.

Imię: wojtek | Data: 2009-01-18 13:43:47 | IP: 77.254.76.32

Witam. Kapelkę polecił mi kiedyś kolega abym sobie eksperymentalnie posłuchał jak grają, no i co tu wiele napisać od razu mi się spodobała.
Chłopaki mają taki fajny wesoły - jajcarski styl grania i to mi się podoba.
Życzę im 100 lat trwania i grania, tak trzymać chłopaki z The Toys Dolls.
Pozdrowinka.

Imię: Budynipotwór | Data: 2009-01-10 16:11:00 | IP: 80.51.224.22

Zespół wspaniały. Oni naprawdę technicznie grają świetnie. Zastąpiliby niejdną orkiestrę symfoniczną xD

Imię: BAKO | Data: 2008-11-24 21:50:18 | IP: 77.115.28.210

Słucham tą kapele już 10 lat,i niema takiej opcji żeby mi się znudziła...

Imię: Skarga | Data: 2008-11-20 12:34:28 | IP: 79.184.197.33

Fajnie, że powstają polskie strony o takich zespołach, powodzenia w rozwijaniu projektu i zapraszam na mojego bloga o psychobilly (strona www)

Imię: Tomek | Data: 2008-11-19 09:00:38 | IP: 83.5.11.141

stare dobre czasy

Imię: jud(A)sz | Data: 2008-11-14 21:18:48 | IP: 87.207.93.24

Znam ten zespół dwa dni, i juz ich lubię...
The Toy Dolls wymiatają !!!

Imię: bestio | Data: 2008-09-29 22:06:39 | IP: 83.142.207.82

THE BEST!!!

Imię: seweer | Data: 2008-09-23 20:36:58 | IP: 81.15.199.153

gitarka!

Imię: Rafał | Data: 2008-09-16 18:51:52 | IP: 83.175.191.19

to jest to,są jedyni!!!

Imię: ggg | Data: 2008-09-01 21:57:17 | IP: 88.202.127.224

czadowa strona.

Imię: puszczyk | Data: 2008-08-17 13:24:34 | IP: 89.78.1.140

GRAJA SUPER TO CO MI NAJLEPIEJ PASUJE

Imię: Woytas | Data: 2008-08-10 22:01:17 | IP: 87.96.84.111

zajebiscie

Imię: Rafał | Data: 2008-08-10 21:32:11 | IP: 85.222.86.25

Howza Bouta Kiss Babe!
Tylko na chwile tu wpadłem, własnie ślad zostawic. Zajrze jeszcze i poczytam!

Imię: Feedek | Data: 2008-07-16 00:33:15 | IP: 83.4.120.227

Genialna kapela i genialny Olga. A storna bardzo fajnie zrobiona ;)

Imię: Łukasz | Data: 2008-07-07 22:30:29 | IP: 195.136.244.50

Świetnie, że jest ta stronka. Toy Dolls uwielbiam od jakichś 18 lat już i nie widać, żeby miało mi się znudzić! Pozdro!

Imię: spazma | Data: 2008-06-23 16:53:00 | IP: 80.51.171.21

OLGA z Toy Dolls jest jednym z najlepszych gitarzystów na ziemi cuda z gitarą robi!

Imię: Mario | Data: 2008-06-10 09:52:56 | IP: 83.136.224.4

Toy Dolls są wspaniali pierwszy raz usłyszałem ich z 15 lat temu i do tej pory ich lubię, a wiele innych zespołów poszło u mnie w zapomnienie.

Imię: ?eh | Data: 2008-06-03 23:34:31 | IP: 78.8.106.42

Stary dla mnie pokręceni.Dobra muza.Nawet teraz po latach,sięgnąłem po ich kawałki.Niezle.

Imię: Kodiee | Data: 2008-05-17 07:49:59 | IP: 84.31.220.73

Slad???....jaki slad?......Kto?.....ja?.....
Slady to Dollsi zostawili!.....uslyszalem Toldolsow po kilkonastu latach.....i co?
mam w swojej bani slady"wyryte" chyba juz na zawsze!!!.......zwariowalem......ehh

Imię: Kodiee | Data: 2008-05-17 07:49:55 | IP: 84.31.220.73

Slad???....jaki slad?......Kto?.....ja?.....
Slady to Dollsi zostawili!.....uslyszalem Toldolsow po kilkonastu latach.....i co?
mam w swojej bani slady"wyryte" chyba juz na zawsze!!!.......zwariowalem......ehh

Imię: Tomalek | Data: 2008-04-27 15:11:43 | IP: 83.238.240.2

poprostu pełny odjazd!!!!!!

Imię: suchy | Data: 2008-04-26 21:54:38 | IP: 62.121.64.226

słucham Dolls`ów od `85 heh to były czasy.
pozdrawiam narybek .

Imię: Katka | Data: 2008-04-24 17:00:03 | IP: 83.28.96.50

Codziennie się modle o przyjazd Dolls'ów do Polski :P i mam nadzieję że moje prośby zostaną wysłuchane! :D:D:D:D

Imię: Łukasz | Data: 2008-04-23 00:48:22 | IP: 83.19.103.146

To aż dziwne jak mi sie morda ucieszyła na te dzwięki. Nie słyszałem tego około 14 lat a nadal mi się podoba

Imię: zwck | Data: 2008-04-10 21:31:57 | IP: 89.229.22.200

ech gdzie te czasy kiedy cała chałupa się trząsła od toy dollsów z kaseciaka. A dzisiaj żona nietoleruje ich.... za to moja córeczka aż skacze jak włączam CD które za całą kasę jaką mialem na wyjazd nabyłem w 1991 w Szwajcarii

Imię: kenny | Data: 2008-03-29 19:25:02 | IP: 80.50.54.214

i to jest punk rock. chlopaki wymiatają a kawalek NELLIE THE ELEPHANT rozwala mnie. pozdrówka wielkie dla fanów toysów

Imię: Romek | Data: 2008-03-18 18:41:34 | IP: 83.30.99.41

słucham toy dolls od dzieciństwa, chyba nigdy mi się nie znudzi!!!!!

Imię: Pio(truś)(truś:) | Data: 2008-03-15 01:50:44 | IP: 87.205.208.148

Jedyni w swoim rodzaju i niezastąpieni!!! Uwielbiam od pierwszego usłyszenia.Czyli od 16 lat

Imię: Pio(truś)(truś:) | Data: 2008-03-15 01:47:22 | IP: 87.205.208.148

Jedyni w swoim rodzaju i niezastąpieni!!! Uwielbiam od pierwszego usłyszenia.

Imię: Baal 666 | Data: 2008-03-10 21:53:41 | IP: 88.156.175.148

Nie do zajebania! Moje dzieciństwo.

Imię: darek | Data: 2008-02-19 21:54:52 | IP: 149.229.105.105

to jest cos pieknego zacząlem słuchać dolls-ów jeszcze w latach 80-tych wracają stare czasy.pamiętam jak pierwszy w koszalinie miałem koszulkę toy dolls.

Imię: aciek | Data: 2008-02-18 16:34:55 | IP: 212.244.73.182

Oj, zacząłem słuchać tej muzyki jeszcze w podstawówce, a to było kilkanaście lat temu. Teraz Miło się do tego wraca (wspomnienia itp.) Pamiętam jak się zanabywało kasety (dla młodszych taki rodzaj medium sprzed CD;))

Imię: Kuba | Data: 2008-02-12 13:01:52 | IP: 80.48.93.1

jakby ktos chcial pogadac o Toy Dolls to niech pisze na gg

Imię: Kuba | Data: 2008-02-11 22:52:36 | IP: 80.48.93.1

widze po poprzednich wpisach ,ze Wy tu doswiadczeni jestescie :P
ja mam dopiero 14 lat,ale cholernie podoba mi sie ta muzyka ,Toy Dollsi wymiatają ;)
są w Polsce jakies fankluby?

Imię: piotr | Data: 2008-02-11 12:41:29 | IP: 83.4.107.40

to jest punk

Imię: Wojtek | Data: 2008-02-08 15:45:27 | IP: 217.153.234.218

toj dolsy wymiatają:d

Imię: baca z Grudziądza | Data: 2008-02-06 21:36:55 | IP: 89.238.3.34

To jest spory kawałek mojego życia.Wracają miłe wspomnienia kiedy ich słucham

Imię: max | Data: 2008-02-01 16:32:16 | IP: 195.116.192.180

oni sa zaje fajni. nieslyszalem o nich od 91 roku, zanim nie trafilem na ta stronke. pozdrawiam...

Imię: Przemek "Archanioł" | Data: 2008-01-19 05:59:10 | IP: 62.87.248.76

tpierwszy raz usłyszałem ich jak miałem 18 lat i od razu mnie rozwalili - zdarza mi się słuchać ich do dzisiaj, choć podobnie jak Arek nieuchronnie zbliżam się do czterdziestki; przez nich nie można wydorośleć

Imię: Michał | Data: 2008-01-04 14:09:40 | IP: 217.74.68.2

U mnie ten nałóg zaczął się gdzieś ok. 1992/3. Jak dotychczas z niego nie wyszedłem :-) i nie zamierzam.
Kiedy oni do Polski znowu zawitają z koncertem. Byłem w '95 w Krakowskim Związkowcu i nadal czekam na następny...

Może jak nas tak dużo to zaczniemy robić jakąś akcję na oficjalnej stronie TD. Ja jak na razie pytałem Oglę o koncert w Polsce ale mnie odesłał do managerów, to oni decydują...

Imię: Arek | Data: 2007-12-23 21:50:17 | IP: 83.22.217.34

Sluchalem Dollsow jako 20-o latek.
Choc nieuchronnie zblizam sie do 40-ki to z przyjemnoscia do nich wrcam.

Imię: Alko" | Data: 2007-12-19 10:25:12 | IP: 62.111.200.203

małe pytanko .. CZY JEST KTOś CHęTNY DO PROWADZENIA HISTORII NA BIEżąCO ? bo ja nie mam na to czasu ... a szkoda żeby się dział zakurzył :D

Imię: RudeBoy | Data: 2007-11-27 15:21:03 | IP: 212.76.37.182

Salut, no to ja w takim razie jestem Dinozaurem, bo w Toysów "wsiąkłem" za pomocą kaset firmy MG Records, gdzieś w '92. Lubię ich za to, za co inni nienawidzą :-) Zwłaszcza pastisze klasyków ;-) BTW. fajna strona :-)))

Imię: dżery | Data: 2007-11-24 23:09:26 | IP: 83.9.130.210

tojdolsy to świry i za ich lubię.

Imię: Piotr | Data: 2007-11-11 14:57:57 | IP: 83.18.229.90

Toysów słucham od 1993r i będę słuchał dalej.

Imię: Tomek | Data: 2007-11-06 22:00:41 | IP: 87.101.69.192

miałem kasety w aucie w 1992... teraz mam CD... Niezniszczalna muzyka.

Imię: robert | Data: 2007-10-29 20:06:15 | IP: 213.238.88.145

łezka w oku się kręci nie słyszałem dolls chyba ze 100 lat SUUUPEEER!!!!!

Imię: Lucius | Data: 2007-10-09 21:59:08 | IP: 83.8.197.15

Extra kawałki, ta perka i gotarki... Pozdrawiam.

Imię: kaska1990 | Data: 2007-10-03 18:23:28 | IP: 80.51.105.250

wreszcie jakas porzadna polska strona z tłumaczeniami

Imię: MAC | Data: 2007-09-30 21:55:12 | IP: 212.2.99.4

Hej, słuchałem tego zepołu pewnie z 15 lat temu. Widzę, ze nadal są ludzie, którzy lubią dobrą muzykę. Wszystkich pozdrawiam

Imię: Domi | Data: 2007-09-26 13:02:40 | IP: 83.142.122.4

witam witam ten zespół jest w porzadku ma super kawałki warto go słuchać pozdrawiam wszytkich słuchajcych ..

Imię: kspasterz | Data: 2007-09-06 00:54:47 | IP: 83.8.195.156

Ozdrowienia Alko.. żeś sie postarała ze stroną.. no prosze, prosze :D
do usłyszenia na kolejnym PiCu ;)

Imię: OLO | Data: 2007-09-06 00:36:46 | IP: 83.23.110.5

HEJ ALKO CO U CIEBIE KUPE LAT ;))) ODEZWIJ SIE WYEMIGROWALAS CZY JESTES W PL ? POZDROWKA ;)))

Imię: Irek | Data: 2007-09-05 18:55:49 | IP: 89.229.140.42

...cholercia stare czasy się mi przypomniały...

Imię: Acerwieslaw | Data: 2007-09-02 14:05:02 | IP: 88.102.17.163

23 lata ich slucham (czapka z glowy)

Imię: Chopin | Data: 2007-08-15 09:34:39 | IP: 84.234.0.4

Oi!

Imię: Arek | Data: 2007-08-05 08:41:22 | IP: 83.8.2.61

witam i pozdrawiam fanów toy dolls.

Imię: Alko | Data: 2007-07-16 16:34:17 | IP: 81.219.251.72

kuźwa ... mogliby przyjechać w końcu do Polski :D Olga się zadeklarowal nawet na początku tej księgi gości że przyjadą i co ... wielkie g... :/ chyba przestanę ich lubić :D

Imię: grzesiek | Data: 2007-07-07 21:06:51 | IP: 83.24.11.181

dobrze grają

Imię: Grzesiek | Data: 2007-07-01 23:23:56 | IP: 88.156.96.146

Bardzo lubię Toy'ów dlatego też pochwałaPzdr.

Imię: Ukasz | Data: 2007-07-01 15:54:39 | IP: 83.13.202.234

ja tu bylem.

Imię: Lapper | Data: 2007-06-27 18:31:10 | IP: 87.205.86.46

Byłem, zobaczyłem, pochwaliłem :-)

Imię: saint | Data: 2007-06-13 12:53:12 | IP: 83.3.90.213

byłem tu ibardzo mi sie podoba Toy Dolls są naprawdę bardzo dobrzy w tym co robią

Imię: Jaca | Data: 2007-05-19 23:39:32 | IP: 89.200.229.86

No i w końcu się wpisałem się (jakby to powiedział Kononowicz;)) Słucham ich od początku lat 90-tych, tj. od kiedy moglem swobodnie kupić sobie zagraniczną kasetę za uciułaną kasę. Zaczeło się od Wakey Wakey... Słucham i po długiej lub krótszej przerwie zawsze wracam do nich. Są, a głównie Olga, niesamowici! Solówki Olgi to majstersztyk, podobnie jak i wokal. Nic nie wprowadza mnie tak w dobry humor jak którys z ich kawałków, uwielbiam live z Tokyo. Ludzie! Ściągnijmy ich do nas!!!! Jest nas bardzo dużo! (biorąc pod uwagę fakt, że przez kilkanaście lat sądziłem, że słucham ich tylko ja i czasami mój kuzyn;)).
Trump, trump, trump!!!!

Imię: Zqyx | Data: 2007-05-09 16:41:51 | IP: 83.12.216.250

Toy Dolls to świetny zespół.

Imię: Andrew | Data: 2007-04-14 08:14:46 | IP: 83.4.77.78

Jestem!!!!!!!!

Imię: Rafał | Data: 2007-04-12 20:27:57 | IP: 195.136.148.45

siemano Alko.Jest mozliwe uzyskać twój numer gg. Z góry dziekuje.

Imię: Golynohana | Data: 2007-03-29 07:53:21 | IP: 83.15.148.250

Hej jestem fanem Toy Dolls od 16 lat. Fajnie że powstała polska strona. Jak się dowiedziałem, że będą w lipcu w Czechach to się trochę napalilem Kto wie, może się tam wybiorę. Pozdro dla wzystkich fanów TD!

Imię: anka | Data: 2007-03-26 20:54:10 | IP: 213.158.196.71

pozdro dla wszystkich! jestem poczatkujaca wiec jak co to pisajta i uswiadamiajta mnie:D

Imię: condri | Data: 2007-03-17 22:41:20 | IP: 83.30.232.178

Witam fanow Toy Dolls Moje 1wsze spotkanie z kasetka tego zespolu mialo miejsce w 1990r Jako 15letkowie Swietnie bawilismy sie przy ich muzyce w skromnym gronie To wspanialy zespol . zawsze mile wspominam tamte chwile...

Imię: carlo | Data: 2007-03-08 16:44:38 | IP: 83.142.12.1

z mojej długiej listy tylko dollsow nie widziałem,dlatego w czechach będę na bank,byle znowu coś nie wypadło

Imię: Jarek | Data: 2007-03-01 19:22:38 | IP: 89.238.19.211

Witam. Niedawno się wbiłem na forum TD no ale teraz jakoś nie moge znaleźć. Co do historii zespołu, to dzięki starszemu bratu słuchałem jakoś od pierwszej połowy lat 90-tych. Brat ma ich chyba ze 8-9 kaset oraz nagranie telewizyjne na VHS, które mnie zwala z nóg. Poza tym dzięki netowi sobie przypomniałem o nich i nawet niewiedziałem, że jeszcze istnieją. W tym roku zawitają do europy wschodniej ale jakoś Polskę ominęli. Wielka szkoda. Tak poza tym oglądając ten filmik na video z 84 roku, to Olga jest na nim niesamowicie śmieszny i chudziutki, ciekawe jak jest teraz, bo na youtube ciężko zobaczyć. Pozdrawiam fanów.

Imię: Alko | Data: 2007-02-23 15:57:42 | IP: 83.14.69.251

no i właśnie ... wszyscy potrafią tylko gadać że to źle, tamto źle, a nikt mi nie pomoże ... krytykować to każdy potrafi. Pijany szeryfie to chociaż napisz mi na maila co jest nie tak anta9@poczta.onet.pl

Imię: artur | Data: 2007-02-21 01:41:32 | IP: 83.30.91.12

Wróć!!! Odpukać!!! Ma być: " Our last DVD ?"-znak zapytania konieczny!!!

1, 2, >
 

Power by Ksiega.RitCat.pl