REGULAMIN KSIĘGI GOŚCI:
1. Nie pisz pod wieloma nickami.
2. Nie prowadzimy prywatnych korespondencji.
3. Nie nawracaj twórców strony ani jej czytelników.
4. Pisz poprawną polszczyzną na tyle na ile jest to możliwe.
5. Jeżeli wklejasz link do filmu czy do artykuły podaj jego tytuł.
6. Wiesia nie analizuje już dat urodzenia pod względem numerologicznym.
7. Nie pisz bardzo długich wpisów, nie mamy czasu ich czytać i analizować.
8. Nie pisz całego wpisu dużymi literami, zachowaj prawidłową wielkość liter.
9. Wpisy są moderowane i nie każdy zostanie zamieszczony (nie pytaj dlaczego).
10. Nie używaj emotek pisząc z tabletu lub telefonu, gdyż wpis może zostać ucięty.
11. Nie pisz kilku postów pod rząd, postaraj się zawrzeć wszystko w jednym wpisie.
12. Nie udzielamy indywidualnych porad medycznych ani nie uleczamy poprzez internet.

 

DODATKOWE INFORMACJE:
1. Aby wrócić na stronę główną kliknij w baner powyżej.
2.
Podawanie swojego emaila publicznie wiąże się z pewnym ryzykiem (nigdy nie wiesz czy ktoś niechciany nie zacznie do ciebie pisać, więc miej to na uwadze, gdy zdecydujesz się go tu ujawnić).
3. Pytania prywatne lub oficjalne do twórców strony mogą nigdy nie doczekać się odpowiedzi, niemniej jednak, gdy piszesz pytanie prywatne (tylko i wyłącznie w ważnych sprawach) zaznacz to wyraźnie na początku swojego wpisu i podaj koniecznie swój adres email, aby ewentualna odpowiedź mogła zostać udzielona... niemniej jednak pisanie publiczne jest mocniej preferowane i daje większą szansę na odpowiedź.

 

Nasza strona nie jest stroną religijną, jest jedynie zbiorem informacji duchowych, o naturalnym leczeniu oraz o manipulacji tym światem i ma na celu otworzenie ludziom oczu na te sprawy.

Imię:
Twój wpis:
 

 




Grażyna
2019-08-15 21:21:30

Cząstka Dafa mówi, że nie chce władać jadowitym językiem lecz sama sobie zaprzecza.
Cytco zasiałaś to zbierzesz), więc życzę ci abyś miała prawdziwie radosne żniwa. Słowa podszyte jadem, że aż boli.
Czy takie nauki dają mistrzowie?
Z tymi ŚJ. to Wiesia może mieć rację. U nas też chodzą po domach i na siłę wpychają swoje broszury. Są bardzo namolni.
Nikt tu do Cz.D. nie zieje jadem tylko stara się wskazać jej wady, żeby zastanowiła się nad sobą.

Pozdrawiam serdecznie

Luna
2019-08-15 21:04:41

Cząstka Dafa
Daruj sobie oświecanie mnie, mam inne światło ( którego ty jeszcze nie widzisz ). Nie potrzebuję również twojego pobłażania i współczucia. Ogólnie, znajdź sobie inną ofiarę, bo u mnie nic nie ugrasz ... Nie pisz tych tasiemców pod moim adresem, bo mam je gdzieś. Szkoda twojego trudu ...

Żegnam i bez odzewu

Vismaya,
I ja pomyślałam, że ta cała Dafa jest ŚJ. Typowa nachalność ... Mówisz takiej - nie, a ona dalej swoje ...

Wiesława
2019-08-15 20:36:21

Justyna 1,
moja Shanti skończyła właśnie 11 sierpnia 3 lata...
dzisiaj musiałam ją z godzinę bawić... nie dała się zdjąć z kolan a teraz słodko śpi....

Cząsteczka Dafa,
czy ty czasami nie byłaś w swoim życiu szkolona przez Świadków Jehowy,
twoje nauki, przykazy, nakazy i nachalność jaka w tobie jest, bardziej je przypomina niż nauki buddystów, którzy nie są tacy jak rzepy na psim ogonie, trudno się od nich odczepić.
O nich można powiedzieć, że są Dafa... nie narzucają swojej woli, nie łowią nowych owieczek do swojego stada. Kiedyś się z nimi spotykałam i nadal się spotykam, Vancouver jest ich pełne... ale nachalności w nich nie ma... nawet z DS byliśmy w ich towarzystwie, sama go tam zaprowadziłam aby miał większą wyobraźnię o tych ludziach, kiedy pytasz wyjaśnią, nawet poczęstują swoją strawą, czy dadzą jakieś materiały, jeśli oczywiście chcesz, nie wpychają na siłę, jak to mi robili niektórzy z ŚJ, nawet zadawali sobie trud aby je dla mnie zdobyć po polsku, chociaż ja stanowczo mówiłam NIE CHCĘ.... aż któregoś dnia skończyło się to wielką awanturą, i oczywiście popłynęły w moim kierunku przekleństwa i strachy, gdzie to ja wyląduję, bo nie wgłębiam ich nauk...
a ja jeszcze raz tu mówię - mój Bóg nie jest mściwy!!!!!!
A Łukasz po prostu nie pisze...
tak, że i ty się już uspokój ...

Cząstka Dafa
2019-08-15 20:05:30

Luna, ...
...w nawiązaniu do Twojego Wpisu z dnia...08-14/2019 godzina 23:04:23.

Twój... [i nie tylko Twoj - w tym dniu]... komentarz byl jadowity i bardzo złosliwy (to takie slowne naplucie mi w twarz). Dziekuje. zabolalo., ale ja takim jezykiem niece władam.
Hmmm?... a DZISIAJ dokladnie trafilas w sedno... ['co zasialas to zbierzesz'], wiec życze Ci abys miala prawdziwie radosne żniwa.

Ponad to myslalam, że po mininych kilku dniach cos do mnie napisał Lukasz i (zapewne nie przypadkowo) przewijajac wpisy szukajac Lukasza , spostrzegłam Twoją irracjonalną interpretacje moich najszczerszych intencji (dot. Wpisu z dnia...08-14/2019 godzina 23:04:23. ).

Oj, wciągasz mnie swoimi niedorzecznymi uwagami do kolejnego Wpisu. Proszę, nie rób tego i w trosce o Ciebie dodam, ze nadymanie się narcystyczną pychą nikomu na zdrowie nie wyszło.

Jakkolwiek ja uznaje dewizę, którą dosadnie wyraził Jezus, cyt:
[Jesli ktos uderzy cie w policzek, to nadstaw drugi]...Nota bene Dafa też tego uczy...
..., wiec staram sie na codzien stosować do tego i autentycznie praktykowac i zachowuje powsciągliwosc, wiec nie drwie z nikog , bowiem znam konsekwenje i za wszelka cene nie chce nikogo ranic. Tobie tez zyczliwie sugeruje zastosowac tą zasade.

Udowodnij sobie sama jeszcze raz przegladajac moje wypowiedzi w K.G,... w ktorym Wpisie obrazilam Ciebie, albo kogos z Was.

Patrzę z poblażaniem i wspólczuciem wobec Ciebie, gdyz postrzegam, ze moralnie upadasz...

Dzisiaj jest pelnia księżyca, więc z wraz z moją życzliwoscią i troską POMAGAM Ci oświecić się, Luno.
Tymczasem, ja z pogodnym i szczerym usmiechem w sercu czerpie przyjemność z uświadamiania Cie. Zobacz poniżej, co naprawdę oznacza: 'myślenie krytyczne'...Prosze,
przeczytaj uwaznie, bez pospiechu, byc moze kiedys Ci sie przyda. Na nauke nigdy nie jest za pozno... CYTUJE

*Myślenie krytyczne nie jest tożsame z krytykowaniem, wyrażaniem sprzeciwu czy sztuką argumentacji. Mowa tu natomiast o procesie intelektualnym, dzięki któremu poprzez analizę informacji i weryfikację ich prawdziwości dochodzimy do prawdy*.
Zrodlo: link krytyczne myślenie co to jest

Osoba myśląca krytycznie

Osoba myśląca krytycznie to taka, która stale dąży do życia w sposób racjonalny, refleksyjny i pozbawiony uprzedzeń.
Osoby myślące krytycznie są dojmująco świadome jak wadliwe może być ludzkie myślenie, jeśli nie jest poddane kontroli.
Starają się one ograniczyć siłę swoich egocentrycznych i socjocentrycznych skłonności myślowych.
Osoby te wykorzystują narzędzia intelektualne, których dostarcza teoria krytycznego myślenia, w celu analizy, oceny i poprawy myślenia.
Pilnie pracują nad rozwojem intelektualnych cnót, takich jak spójność, skromność, życzliwość, empatia, sprawiedliwość i pewność rozumowania.
Zdają sobie sprawę z tego, że nie ważne, jak dobrze i umiejętnie są w stanie rozumować, zawsze mogą swoje zdolności polepszyć.
Dostrzegają to, że niekiedy padają ofiarą błędów w rozumowaniu, ludzkiej irracjonalności, uprzedzeń, skrzywień poznawczych, bezkrytycznie zaakceptowanych reguł społecznych, samolubnych interesów.
Starają się przyczynić do rozwoju bardziej racjonalnego i cywilizowanego społeczeństwa, w jakikolwiek sposób potrafią. Starają się zważać na prawa i potrzeby innych ludzi.
Zakres, w jakim każdy człowiek może być określony jako osoba myśląca krytycznie, zależy od umiejętności krytycznego myślenia przejawianych w danej chwili.

(Na podstawie: L. Elder, R. Paul, A Glossary of Critical Thinking Terms and Concepts).

Pozdrawiam Ciebie i wszystkich.

Cząstka Dafa

Wiesława
2019-08-15 19:59:57

CIEMNOŚĆ I ŚWIATŁO

Nawet w najciemniejszą noc
znajdzie się na niebie gwiazda,
która uśmiecha się do ciebie...
bo to twoja gwiazda
a ta zawsze zwycięży ciemność,
która próbuje zasłonić ci drogę.

A ty tańczysz między ciemnością i światłem...
i tu musisz wiedzieć,
ciemność jest ci także potrzebna
aby ujrzeć swoją gwiazdę,
inaczej jej nie zobaczysz.

Za kotarą ciemności spotkasz nadzieję...
ciemność cię otacza, zbudowała gruby mur wokół ciebie
...ale otula cię światło
a światło to największa twoja broń
i połknie każdą ciemność.

Jedni zostali tu powołani do rządzenia ciemnością
a inni światłem...
i tak to w tym naszym życiu jest
ciemność zawsze będzie tam,
gdzie pojawia się światło...

nawet w największym świetle widzisz cień za sobą,
kontroluje każdy twój ruch...
ale to w ciemności wyrastają ci skrzydła...
w ciemności zmieniasz się z gąsienicy w motyla...
i w ciemności masz swoją największą fazę...
na głębokie przemyślenia, zmianę życia,
odrzucenie fałszywych nauk.

Czym głębiej popadasz w melancholię,
czym mocniej zanurzasz się w swoją czarną noc,
tym masz większą szansę na odwiedziny światła...
zapamiętaj na zawsze...
najcenniejszym światłem jest to,
które odwiedza cię w najciemniejszej godzinie.

Justyna1
2019-08-15 19:13:11

taki ciekawy filmik o kotach
https://www.youtube.com/watch?v=1_LR0-Uh9Rw

Luna
2019-08-15 01:06:14

Czas żniw nastał ... zbieramy to co zasialiśmy ... to ma nam wystarczyć ... Ile w te spichlerze zbierzemy własnego urobku, mozolnej pracy ...

Grażyna
2019-08-15 00:35:39

Luna:
Dobrze jest czuć przyjazną energię dobrych ludzi. To właśnie sprawia, że człowiek nabiera sił i wierzy w lepsze jutro.
Sprubuję zasnąć bo jestem tochę zmęczona.

Dobranoc Kochani.

Wiesława
2019-08-14 23:54:23

Ta pełnia jest jedna z ważniejszych, poszukajcie sami...
ja idę trochę na miasto pożyć innym życiem.

Luna
2019-08-14 23:50:33

Grażynko,
W moje pole nie trafia, odbija się jak piłka od ściany ... Próbuje wzbudzać poczucie winy, taki wampir emocjonalny ... karmi się innymi bo głód czuje, zainteresowania szuka ... Uczepi się każdego, kogo zdoła ...

I ja nie śpię gdy pełnia na niebie ... To nie ona ( za mała jest ), to księżyc. Mało kto zdaje sobie sprawę, jaką tak naprawdę pełni rolę ... Ostatnia to już pełnia tego lata ...

Pozdrawiam

Wiesława
2019-08-14 23:39:51

No cóż, cała ta sytuacja pokazuje nam jeszcze raz ... i jeszcze raz,
że duchowości nie można się nauczyć...
żaden mistrz nie jest zdolny tego zrobić...
żaden kościół, żadna sekta, żaden kurs....
mogą ciągać za sobą całe tłumy... i klops....
do tego są potrzebne wrodzone zdolności.
Toteż aby trzymać całe to towarzystwo w garści
ciągle się ich czymś straszy.
I tu masz obraz prawdziwej duchowej ramy...
ale możesz w nią oprawić tylko jednego człowieka na milion.

Grażyna
2019-08-14 23:28:34

Mnie nie spodobała się ignoroncja tej pani i brak szacunku do innych. Wkracza nachalnie w czyjeś pola energetyczne z fałszywym uśmiechem i mówi, że jest ofiarą. To jest osoba cyniczna. Od tych nauk, urosła jej aureola i myśli, że jest mistrzem. Dla niej inni, to tylko Zwykli Ludzie. A czy pomyślała, że ci ludzie są częścią Stwórcy tak jak ona. Mając w pogardzie innych sama sobą gardzi.
Ja odczułam jej obecność w moim polu energetycznym. Od dwóch dni mam koszmary i nie mogę spać.

Pozdrawiam serdecznie

Luna
2019-08-14 23:04:23

Cząstka Dafa
Po włączeniu mego krytycznego myślenia ( co sama mi zalecasz ), wiekowy posłańcu z misją ...
Po pierwsze, każdy uczy się sam. Ludzie dzielą się na nieuki i samouki. Nie sztuka powtarzać wykute na pamięć regułki, trzeba jeszcze rozumieć o czym mówią ...

Nie potrzebuję twojego wybaczenia, ponieważ nie czuję się niczemu winna ( nie wmawiaj mi poczucia winy ). Napisałam o tym, jak cię widzę. Może coś źle robisz, skoro przy tak dobrych intencjach, tak niefajnie jesteś odbierana ? Co cię tak zabolało ? Czy aby nie prawda ? W swej pysze i bucie ( nauczycielem się uważasz ) nie pomyślałaś, że możesz trafić na ludzi, którym nie trzeba tłumaczyć jak wygląda drzewo, bo oni już to wiedzą i to nie koniecznie, tak jak ty ...

Mówisz wymieniają mnie, do mnie kierując swój wywód. Więc w gwoli informacji, moje sumienie jest spokojne. A ty, jeszcze wiele musisz się nauczyć, by móc zacząć uczyć innych.
Twoja misja, twoja sprawa ...
Reszty nawet nie chce mi się komentować.

PS.
Żeby wstawiać ,,ogonki ", trzeba nacisnąć prawy alt ... to nie jest wiedza tajemna.

Wojtek2
2019-08-14 22:34:25

Już można dużo sobie wywnioskować po wpisach samych lub wystarczająco żeby poznać "tło" tej osoby , choć to tylko moje takie odczucia i do niczego nie zobowiązują

Wiesława
2019-08-14 22:26:43

A ja chyba wiem, kim jest ta pani?
Chciałabym się mylić, bo tej miłosierdzie odbijało się głośnym echem w całym Van. i w okolicach...
czekam tylko na odpowiedź, czy osoba, o której myślę, należała do Falun Dafa.
Ten świat czasami bywa strasznie mały.

Wojtek2
2019-08-14 22:08:01

Bardzo słuszne spostrzeżenie... Swoją drogą tak umieć się zachować, takiemu człowiekowi nie trzeba już nic tłumaczyć ani pokazywać. Pokłonić się i jeszcze przeprosić to już wyższa szkoła jazdy, to potrafi tylko osoba która naprawdę potrafi już kochać...

Wiesława
2019-08-14 21:00:56

To ja Pani Dafa napiszę coś na pożegnanie...
mianowicie przypowieść samego mistrza LH,
co prawda czytałam ją dawno temu ale moja pamięć coś tam jeszcze zapamiętała,
zresztą myślę, że ty czytając ciągle tą swoją Biblię mistrza znasz ją lepiej niż ja....
mianowicie przypowieść o kobiecie, którą potrącił nieuważny kierowca i jeszcze się na nią nadarł na ulicy jako na największą winowajczynię tego wypadku...

co ona zrobiła, jako uczennica Dafa...?

Nisko pokłoniła się przed kierowcą, przeprosiła go za to co się stało i szybko oddaliła się z tego miejsca...
a ty co robisz po 20 latach praktyki w Dafa....?
Twój mistrz może być z ciebie dumny
bo w ciort poszły jego nauki.

Wiesława
2019-08-14 20:49:57

Pani dafa powinna przeprosić nie Redakcję RofS za przekraczanie regulaminu
tylko przeprosić wszystkich czytelników za ich ogłupianie i straszenie Stwórcą.

Cząstka Dafa
2019-08-14 20:47:36

Luna

Dziekuje Ci za Wpis skierowany do mnie i wyjaśniam.
W wiekszosci moich poprzednich 'Wpisow' spedzalam mnóstwo czasu, gdyż wlasnorecznie ''dreptalam palcami klawiszy'' i każdej literce słowa i nanosiłam poprawki pol. znaków :z ogonkami , interpunkcja itp.. i tak nie osiągnelam perfekcji....ale (czy ktos to widział?- Nie!)... a przeciez tylko i wylącznie miałam na względzie Wasz komfort czytania tekstu, ślęczałam i pracowałam nad każdym słowem tak, aby byl latwiejwiejszy dla Was do czytania.

Jestem '' starej daty'', mysle , ze jestem z Was najstarsza i śmialo mogłabym byc , prababcią , ...a moze nawet ...pra-pra babcia... Dla mnie komputer to ''czarna magia'' Nie umiem obslugiwac go tak jak Wy. Wszystkiego uczyłam się sama. W tym zakresie umiejetnosci mam potworne luki. Nowoczesna technologia nigdy mnie nie pasjonowała, a mialam inne priorytety i zapewne dlatego nie rozumiem języka nowoczesnych urządzen, ani zlozonosci zawiłych programów komputerowych. Na domiar wszystkiego, od niedawna mam inny troszkę nowocześniejszy egzemplarz laptopa, który zasadniczo przysparza mi jeszcze więcej trudności, bo wszystkiego muszę sie uczyc od nowa.

Powiem Ci Luna , ze po Twoim Wpisie, czuje sie tak jak ten uczeń z opowieści o 'Nauczycielu i uczniu" ... wzgardzona i wyszydzona...bo nikt z Was nie wyszedł mi naprzeciw, (ale i ja tez tego nie oczekiwałam) ... zeby mnie pokierować, co gdzie powinnam kliknac aby automatycznie zadzialalo. Kazdy z Was wiedzial , ze sie z tym borykam.
Dlaczego Ci nie przyszło do glowy aby zaoferować mi pomoc ?

Tak wiem, powiesz , ze jesteś zajęta swoimi sprawami i nie masz czasu, ale w zamian łatwiej Ci bylo zaatakować bezbronna ofiarę, wzgardzić, zranic i zgryźliwie ocenic.

Wiesz Luna, w zyciu jest tak: jeśli wysyłasz milosc, to milosc do Ciebie wroci w dwójnasób, ale jeśli wyślesz zlo to moze wrocic dziesięciokrotnie wzmozene.

Dlatego wybaczam Ci, bo nie wiedzialas co czynisz i otwieram moje serce i wysyłam Ci zlote wibracje bezwarunkowej milosci aby rozpruszyly Twoja negatywna energie - zlo.

Przyszłam do Was jako( ''messenger'' ) - poslaniec z misją... (z tzw. nazwijmy to - ulotka - broszurka - reklamówka- pamflet) i wlozylam w formie Wpisu do K.G. , z zawartoscia informacji " O Dafa") ...Moim zdaniem, to jest najwspanialszy klejnot jaki mozna otrzymać w tym świecie.

Czy ja w zamian cos od Ciebie / Was chciałam? ... Nic!... Odwolalam sie tylko do Waszego sumienia, a reszta to wynik Waszych własnych osobistych mysli i odczuć emocjonalnych... dlatego , ze tylko Wy wywolaliscie je w sobie i Waszym sercu, wiec one są Wasze i to Wy jesteście za to odpowiedzialni, nie ja... chyba rozumiesz, ze ja nie mogę wziąc zadnej odpowiedzialności za Twoją // Waszą reakcje.
Jeśli uważasz , ze info. '' O Dafa'' - To jest śmieć, to wobec tego miej sumienie wyrzucić i zapomnij o tym!... albo, powiem tak,...
cytat z Z.F.:

''Laozi powiedział: ?Gdy ktoś o wielkiej szlachetności usłyszy o Tao*, to pilnie za Nim podąży. Gdy ktoś o średniej szlachetności usłyszy o Tao, to raz za Nim podąży, a raz nie. Gdy ktoś o małej szlachetności usłyszy o Tao, to głośno Je wyśmieje i zadrwi. Jeżeli by tego nie wyśmiał i nie zadrwił, nie byłoby to Tao??.

Notka wyjasniajaca:
Tao* Dao* - (w chińskiej filozofii) absolutna zasada leżąca u podstaw wszechświata, łącząca w sobie zasady yin i yang i oznaczająca drogę lub kodeks postępowania, który jest zgodny z porządkiem naturalnym.
zrodlo,link: meaning of dao

A teraz juz na koniec, ... jakie to interesujące? ... spróbuj to zobaczyc z innej jeszcze perspektywy, wlącz krytyczne myslenie, Luna...

Przeciez to byl tylko Wpis - albo jak wolisz, ''internetowa broszurka z informacja'' 'O Dafa', ...zatem, czy nie zastanawia Cie dlaczego wywołana została taka reakcja w Tobie / w Was?... bo przeciez , nie raz ktos Tobie / /Wam na ulicy dal broszurę z info. , ... otworzylas,... przeczytalas pobieżnie... i co ? ... nigdy Cie nic tak nie zdenerwowało jak Ta informacja... hmmm?... dlaczego?... przeciez to tylko informacja ... prawda?

Nie bylo tam ani jednego slowa obraźliwego , ani plugawego, ani nieprzyzwoitego, ani grubiańskiego, ani nikczemnego itp.. Nic z tych rzeczy - Prawda?
... czy wiesz dlatego wystapila w Tobie taka negatywna reakcja? ...
Jak myslisz? ... co spowodowało w Tobie taki nagly napływ złych emocji?
Jeśli masz rezolutną odpowiedz, to napisz i podziel sie z nami, a jesli nie ? ...-- hmmm?... zasadniczo moja rola i misja sie skonczyla i nie obiecuje, ale postaram sie po upływie jakiegos czasu Ci podpowiedzieć.
A teraz zostawiam Ciebie i Was na wiele dni z ta myslą.

Od teraz --- Z A M I L K N E... i dam Wam spokoj aby nie zameczac moimi wpisami. Potrzebuje solidnie zając sie moim ''projektem'... napisalam o tym w Wpisie K.G. z dnia 08/ 13/ 2019 o godz. 19:58:56'' (skierowanym do P. Wieslawy). Zwroc uwage, jesli Cie to wogole interesuje co napisalam w KONCOWCE ''Wpisu'.

Tymczasem, Luna - Ciebie i Was wszystkich Bardzo Serdecznie Pozdrawiam i Życzę miłego dnia / wieczoru ...

Cząstka Dafa
P.S,
Cytuje fragment: ''Sumienie odzywa się bardzo często, kiedy ktoś robi coś wbrew niemu. Daje mu wyraźne, z początku, znaki. Nie lubi jednak być ignorowane lub zagłuszane innymi myślami, odchodzi wtedy w kąt, odzywa się coraz ciszej, dopóki całkowicie nie zamilknie uważając, że skoro ono nic nie zaradziło nic już nie pomoże. Nie potrafimy słuchać samych siebie, a w rezultacie także swojego sumienia, ponieważ wolimy słuchać opinii innych ludzi i tym się kierować, zamiast własnymi odczuciami.
Link: https://sciaga.pl/tekst/40999-41-sumienie

Cząstka Dafa
2019-08-14 20:32:22

Pani Wieslawo,

Nawiazujac do mojego wczorajszego Wpisu skierowanego do Lukasza... naprawde bardzo przepraszam Redakcje K.G. za moje przeoczenie punktu 2 Waszego Regulaminu
Prosze wybaczyc moje 'ups' , gdyz nie bylo intencjonalne. Dziekuje.

Wiesława
2019-08-14 20:15:51

PRAWDZIWY DUCH MIŁOŚCI

Z człowieka wykiełkuje to co w nim zasadzone,
co wcześniej przeniknęło jego duszę...
każdy z nas jest aniołem
lecz niestety, tylko z jednym skrzydłem...

dlatego musimy uzdrowić to drugie
aby móc ponownie latać,
aby widzieć twarz Boga...
aby zrozumieć - kim jesteśmy!

Żyjemy na tym świecie,
każdy ma swój program,
który będzie realizować przez lata
a nawet pokolenia...

nie jednego musi się nauczyć
ale przede wszystkim musi nauczyć się prawdziwie kochać,
kochać drugą osobę jak samego siebie,
dopiero wówczas ujrzy prawdziwe Oblicze Boga.

Każdy z nas ma w sobie wrodzonego ducha miłości,
który jest pomostem między nami wszystkimi...
ale aby do niego dotrzeć
musisz umieć się poświęcić....

dokonać dla drugiego człowieka wielkich rzeczy,
być na tym świecie lampą,
łodzią ratunkową i drabiną...
a twoja pomoc musi być bezwarunkowa.

Doświadczysz bycia z Bogiem
kiedy rozpuścisz w sobie górę lodową,
wówczas poczujesz miłość,
która jest zasadzona w sercu twoim...

miłość, która leczy,
która daje szczęście,
która przybliża do Boga,
miłość, którą mamy wszyscy jako Jego dar ...

Bóg nas kocha
i uwielbia widzieć nas szczęśliwych
a Jego bezwarunkowa miłość
umożliwia innym istnienie...

i nie narzuca swojej woli...
to dopiero duchowa miłość...
bez straszenia, zmuszania,
to stan, w którym Bóg pokazuje nam swoją twarz.

Wiesława
2019-08-14 08:54:25

Tak wygląda nasz Stworzyciel...
jakby jeszcze ktoś nie wiedział ...

https://www.facebook.com/watch/?v=665129640637507

Wojtek2
2019-08-14 08:15:43

A na mnie bez porównania, do tego falun daf, wrażenie robi orędzie Zofii Nosko. Nie rozumiem po co tak kombinować jak pod nosem wszystko macie...
https://www.vismaya-maitreya.pl/nowa_era_oredzia_zbawienia...

Wiesława
2019-08-14 08:08:11

Na mnie jednak nie ta czcionka tak zadziałała na Panią Dafa, jak czerwona płachta na byka...
chociaż w dzisiejszym świecie śmiesznie wygląda jak ktoś tłumaczy się, że nie ma czcionki na komputerze do j. w którym pisze... tą można założyć za 1 minutę na każdym komputerze i w każdym miejscu na ziemi bez problemu... i pisać nawet po chińsku.
Ale czy to najważniejsze... można pisać i z bykami i bez znaków, dopóki się ktoś nie zdenerwuje i będzie chciał to czytać, a jak nie zechce to daremny trud, szkoda walić paluchami po klawiaturze.
Po dokładnym przeczytaniu tego tasiemca z poezją...
bardziej zadziałało na mnie straszenie mnie Stwórcą, bo jej zdaniem obraziłam mistrza LH i samą Panią Dafa ... za co spotka mnie zasłużona i nieunikniona kara....

A akurat na mnie nie ma większej płachty na byka jak straszenie mnie Stwórcą...
o jakże ja strasznie kocham tych ludzi !!!!... to tylko On wie,
a wg Pani Dafa wygląda na to, że to gorszy oprawca niż człowiek, którego stworzył... np taka Pani Dafa potrafi każdemu wybaczać, dać szansę na poprawę, ale warunek trza jej słuchać i wykonywać wszystkie polecenia... bo jak nie... to Stwórcę na mnie naśle.... a ten spuści mi lanie ... i to jakie ...

tak, że pani Dafa, tak czy owak, ma u mnie pod górkę, bo moje miłosierdzie bywa czasami nieugięte.... np w takich chwilach. No, ale czego się spodziewać, skoro jestem dzieckiem mściwego Boga?!

Kochaniutkie boskie stworzenie, droga cząsteczko Dafa...
Proszę, NIE STRASZ LUDZI BOGIEM, i musisz wiedzieć, że na mnie to już nie działa...
bo Nasz Stwórca jest dla wszystkich ludzi i to w każdym przypadku ich ostatnią deską ratunkową... w końcu ma siedzibę w sercu człowieka i nie sądzę aby chciał podcinać gałąź, na której siedzi. Jest na to zbyt inteligentny.
A ty co robisz?
Wytrącasz ludziom tą deskę ratunkową z rąk, każesz człowiekowi bać się Boga? Poleciałaś Dafa po całej bandzie... mocniej niż ksiądz katolicki z piekłem.... a później mamy na tej KG melodramaty... ludzie uciekają przed Bogiem bo ksiądz postraszył, że ratunku dla takiego nie ma.... bo dzisiaj jeszcze nie zrozumiał zadanej mu lekcji... albo znowu nagrzeszył chociaż tak bardzo się starał... i nie ma zmiłowania.
To ci mamy wspaniałych misjonarzy na tym świecie... ... tym razem objawił się z Falun Dafa. Już to przerabialiśmy, już nas tacy ścigali i straszyli Bogiem.
I już kochaniutka nie podyskutujemy, nawet o vagus nerve...
a tak swoja drogą,
skąd ty Dafa wiesz, czego ja tak naprawdę szukam w tym temacie?... czy może też założyłaś już, że wiesz i masz dla mnie gotowy wykład a ja mam ciebie słuchać jak greckiej wyroczni.... i już ślesz mi inki z nowym materiałem... a jak nie wysłucham, to co... znowu jakaś kara?
Wybacz Dafa, Ja mam swoje autorytety, którym ufam. Tobie już dziękuję.

Grażyna
2019-08-14 07:38:22

Luna:
Masz rację, ja też zauważyłam wiele nieścisłości. Wydaje mi się to bardzo podejrzane.
Zastanawia mnie też to, że przytacza nam wyjaśnienia pewnych słów np: alegoria, tak jakby chciała zabłysnąć intelektem.
Jest też mocny akcent na zwykłych ludzi, jakby była nadczłowiekiem?
Używa wyrafinowanych słów, jakby myślała, że ma do czynienia z neadertalczykami.
Jeśli ma swoje ideały, to niech z nimi pozostanie w pokoju, bo tutaj niczego nie zyska.

Pozdrawiam serdecznie

Luna
2019-08-14 03:46:34

Cząstka Dafa
Ty tu przyszłaś łowić niezdecydowanych, zagubionych w różnych ,,prawdach" ludzi. Mętlik robiąc im w głowach i pokazując kolejną, jedyną i słuszną prawdę. Twoją prawdę ... Kajdany i ograniczenia ludziom próbujesz zakładać, mądrości cudze zapodawać. Wyznawców szukasz ?
Prawdzie nic nie jest w stanie urągać ...

PS.
Tak swoją drogą, czasem piszesz używając polskich znaków, a innym razem nie ... Zagadkowe, mimo iż wspominałaś o braku polskiej czcionki. Tak jakbyś niektóre teksty kopiowała, a inne pisała sama ... hmmmm

Wiesława
2019-08-14 01:01:40

Cząstka Dafa...
aby nie było znowu, że jestem złośliwa czy coś w tym stylu...
please, zapoznaj się z punktem 2 regulaminu ...
też mamy swoje zasady i regulamin....

Cząstka Dafa
2019-08-14 00:29:04

Łukasz,

Jeśli Ci to nie przeszkadza, to napisz mi swój e-mail lub poproś kogoś z Redakcji Księgi Gosci aby podeslal Tobie mój e-mail. , albo vice-versa... tylko wyraź zgodę by mi podesłano Twój email adres, to wtedy wyśle Ci linki.

Na razie sprawdź sobie jeden link, który wyslam w ''Wpisie K.G. z dnia 08/ 13/ 2019 o godz. 19:58:56''. Tam klikniesz i znajdziesz cala ksiazke za darmo w formacie PDF.

Z wyboru i świadomie nie chce zajmować przestrzeni Księgi Gosci, bo i tak za każdym razem poprzekręcane są moje najszczersze intencje.

Lukasz, ja tez akurat zgadzam sie z P. Wieslawą, ze musisz znaleźć swoją ścieżkę, ale zanim to nastapi, moim zdaniem uważam, ze szczególności u samych podstaw kazdy powinien wpierw uzyskac tzw. elementarne wskazówki jakiejs Prawej Dyscypliny Duchowej, zapoznać sie z pryncypalnymi zasadami, regulami i w pozniejszym procesie znajdzie swoja drogę.
Bo widzisz, to jest tak jak w szkole podstawowej, uczeń najpierw powinien dobrze znac alfabet, aby ukladac skladnie zdania, troszke pozniej posiądzie umiejetnosc czytania tekstów lektur i dalej sie edukuje tak, by samodzielnie wybrac sobie kierunek studiow... Oczywiscie uzylam tu przenosni, ale wlasnie mniej wiecej tak wygląda proces duchowego oczyszczania sie, wznoszenia i poszerzania swiadomosci.

Warto jeszcze tu dodac, ze niektórym jest łatwiej uzyskac dobre wyniki w procesie ooczyszcania a innym nieco trudniej, gdyż zalezy to od indywidualnej intymnej JAKOSCI kazdego jednego czlowieka. Dlatego trzeba uzbroić sie w cierpliwosc, pracować nad swoim -ego- , trochę pocierpieć, aby oczyscic sie z karmy i dopiero pozniej w swoim czasie będzie mu dane odkryć samemu jego indywidualny potencjał i będzie mogl wejsc na swoja sciezke. Jak widzisz, Lukasz, nie moge Ci dac wskazówek przejścia na skróty.
Zatem, daj znac co o tym myslisz.

Tymczasem, pozdrawiam i zycze przyjemnej nocy. Dobranoc.

Cząstka Dafa

Wiesława
2019-08-13 23:24:59

A ja dopiero teraz zauważyłam tą poezję i cały ten wywód i święte oburzenie pod moim adresem... bo Pana LH spotkała ode mnie krzywda ... ?!
Ale nie ma nic złego co by na dobre nie wyszło, to mnie spotka kara, wiec nasze rachunki zostały już wyrównane... więc kończę tą chorą dyskusję....
nie pierwszy raz mam do czynienia na tej kg z fanatykami,
właśnie to jest sekta, nie wolno człowiekowi po swojemu myśleć.

Łukasz, przepraszam, że weszłam miedzy młotek i kowadło.

Grażyna
2019-08-13 23:01:22

A ja mam wrażenie, że Cząstka Dafa pojawiła się tutaj, żeby zasiać zamieszanie. Wprowadzić chaos i dokuczyć Wiesi. Pod płaszczykiem pokory i pobożności, ironicznie kpi z nas wszystkich. Tylko ona jest taka oświecona bo zdobyła nauki u wielkich mędrców. Hola...mędrzec też człowiek tu na Ziemi i tak samo po niej stąpa. Ja nie muszę szukać ziemskich mistrzów bo wiem, że droga którą idę jest właściwa. Przypomina mi to powiedzenie,,zamienił stryjek, siekierkę na kijek,, a po co?
Czy mądre słowa Wiesi są gorsze od jakiegoś mistrza?
To jest kwestia wyboru i tego co czuje moje serce.
Jeśli chodzi o poezję... to słowa Wiesi żyją i przemawiają do serca, upajają, wyciskają łzy. Czego nie mogę powiedzieć o poezji zamieszczonej przez Cz.D.
Dlatego powiem na koniec żyj Cząstko Dafa i daj żyć innym.

Pozdrawiam serdecznie

Strony: < 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, >
Emaile Archiwalne